29 Aralık 2013 Pazar

Yaşlılığı koklayabilmek

Evet bence de yaşlılar kötü kokmuyor. Kendilerine özgü kokuları var. Hatta, neredeyse bebek kokusu gibi :)



Çoğumuz yaşlı insanların kötü koktuğuna dair fikre aşinayız. Bunu ilk elden kendimiz de test etmiş olabiliriz, veya bunu söyleyen herkese de inanmış olabiliriz. Fakat araştırmalar gerçekten de yaşlıların kendine has bir kokusu olduğunu ispatlıyor. Sadistik bir şekilde bu araştırma insanların koltuk altlarına pedler yerleştirilerek yapılıyor ve daha sonra başka insanlar bu pedleri kokluyorlar. İlginç bir şekilde koklayanlar 75 üstü insanlarla diğer insanların kokularını ayırt edebiliyor. Ayrıca yaşlılar kötü kokmuyor, bu sadece yaşlanmaya duyulan korkunun bir yansıması. 
Kaynak: http://onedio.com/haber/kokusunu-alabileceginizi-bilmediginiz-10-sey-111393