Hep 'tatlı hayat' mı olacak? :) Biraz da 'yaşlı hayat'a, yaşlandıkça zorlaşan hayatlara, onların gözünden ve onlarla yaşayanların dilinden bakmaya çalışsak, ne dersiniz? :) Bu blogu, birlikte yaşadığım 89 yaşındaki sevgili teyzem M'ye, canım anacığım 83 yaşındaki M'ye ve hayatlarının sonbaharındaki tüm değerlilerimize adıyorum. Paylaşım ve yorumlarınızı bekliyorum.
0 yorum:
Yorum Gönder